“Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них”. Й.Г.Песталоцці

ЦЕ ДЛЯ ЗИМОВИХ КАНІКУЛ

 ЦЕ ДЛЯ ЗИМОВИХ КАНІКУЛ

30.12. 2019 р.
1. Прочитайте оповіданя
"Горобина і ялинка стояли поряд. Зовсім близенько одна біля одної. І тому вони часто перешіптувались між собою. На ялинці росли хвоїнки і шишки, а на горобині - листя і грона жовтогарячих плодів. Прийшла осінь. Дихнула прохолодою раз, другий. Пожовкли на горобині листочки, і кожний плодик став червонішим. А ялинка зовсім не змінилась. Хвоїнки зелені-зелені, а шишки як позолотилися влітку, такими і лишились. Ялинка дивилась на свою подругу і милувалась нею. Яка то вона гарна стала!..." (Галина Демченко)

Складіть три питання до оповідання.

Надрукуйте перше речення

2.   Виконайте  завдання

3. Подивіться і намалюйте
  

31.12. 2019 р.
1. Прочитайте оповідання
Ольга Зубер
СМАЧНИЙ НОСИК
Прийшла зима. Засипала все навкруг снігом, замела доріжки, вікна морозом розмалювала.
Вийшла Марічка надвір погуляти. Побачила величезні кучугури снігу і вирішила зліпити сніговика.
Оскільки Марічка була маленькою, то й сніговик вийшов маленький. Не сніговик, а сніговичок. З оченятами - ґудзиками , віником-гілочкою, носиком-морквинкою.
Змерзла Марічка поки ліпила сніговичка й побігла в хату грітися.
Наступного ранку вийшла вона надвір. Дивиться, а в сніговичка носика немає. Взяла  вона ще морквинку і зробила з неї сніговичку нового носика.
А наступного дня,  та ж сама історія: стоїть сніговичок і знов  без носика.
Дивується Марічка: куди ж це морквинка щораз зникає?
І вирішила вона поспостерігати за сніговичком. Пішла в хату і у віконечко позирає. Аж  тут глядь, - підкрався до сніговичка зайчик. Хвать морквинку і навтьоки!
Так от, хто носика в сніговичка щораз цупить! – сміється Марічка.
Розповіла цю історію дівчинка бабусі. А та й каже:
На, онучко, ще морквинку! Зроби носика сніговичку!
Марічка так і зробила. Побігла надвір і приліпила морквинку сніговичку замість носика.
А наступного дня – знов морквинки немає! Ось так Марічка цілу зиму зайчика годувала! 

Складіть три питання до прочитаного оповідання.

Надрукуйте друге речення

 2.   Розфарбуйте малюнок



3. Виконайте завдання
   


4. Послухайте музику зими


02.01. 2020 р.
1. Прочитайте вірш




2.   Виконайте завдання



 3. Складіть усний твір на тему "Чим мені подобаються зимові канікули?"


 4. Подивіться і намалюйте


03.01. 2020 р.

1. Прочитайте оповідання
Василь Сухомлинський
ЯК ДІТИ РАДІЛИ, А ЯЛИНКА ПЛАКАЛА

Василь Сухомлинський, оповідання; Як діти раділи, а Ялинка плакалаНаближався Новий рік. Поїхали люди до лісу, зрубали струнку Ялинку. Привезли її у велику світлу кімнату. Поставили посередині, прикрасами та цукерками прибрали. Бігають діти навколо Ялинки, милуються, пісні співають. Радісно дітям. А Ялинці страшно й сумно. Бо немає ні лісу темного, ні зайчика сірого, ні неба синього, ні місяця ясного. Бо в ногах у неї не снігова ковдра, а папірці барвисті всякі.
Заплакала з туги Ялинка, та ніхто й не помітив гіркої сльози, що впала з гілки на підлогу. Одна тільки дівчинка синьоока помітила, зітхнула й тихо прошепотіла: "Ялинка плаче..."
Закінчилося новорічне свято, Поїли діти цукерки, познімали прикраси. А Ялинку викинули на подвір'я... Біля неї стояла синьоока дівчинка.
Складіть три питання до оповідання.

Надрукуйте перше речення

1  2.     Виконайте завдання
    3.     Складіть за фотографією оповідання

4. Послухайте і потанцюйте


06.01. 2020 р.
1. Прочитайте оповідання
Василь Сухомлинський
ЯК ДЗВЕНЯТЬ СНІЖИНКИ
Оповідання
Це було темного зимового вечора. Сонце сховалось за обрій. Зарожевів сніговий килим. Стало тихо-тихо. Замерехтіли зорі в глибокому небі.
Раптом з півночі насунула чорна хмара. Пливе над снігами. Потемнів сніговий килим. Падають сніжинки на землю. Тихо лягають на поле, на ліс, на дорогу. Я прислухаюсь до тихого снігопаду і чую ніжний дзвін. Немов десь далеко-далеко бринить велика кришталева чаша, до якої доторкається срібний молоточок.
Що воно дзвенить? Іду, прислухаюся. Дзвін лине від маленької ялинки, що росте у нас на шкільному подвір'ї. Вслухаюся і дивуюся. То дзвенять маленькі сніжинки. Висять на ялинкових гілочках, доторкаються одна до другої, немов срібні дзвіночки. І дзвенять, дзвенять. Аж місяць прислухається.
українські оповідання для дітей, оповідання про зиму, Василь Сухомлинський, зимове оповідання Як дзвенять сніжинки

Складіть три питання до оповідання.

Надрукуйте перше речення

  2.     Виконайте завдання

3. Розфарбуйте малюнок
4. Послухай пісеньку. Вивчи її, якщо вона тобі сподобалася.



07.01. 2020 р.

1. Послухайте і розучіть.  Ця колядка вам допоможе у цей Святий вечір. 

2. Прочитайте разом з  батьками
Що символізує кожна з 12 пісних страв на Святвечір

59802df4552a834e480d4e3dec7f1501
Свята Вечеря 6 січня у переддень Різдва збирає за столом усю велику родину. Згідно з давньою українською народною традицією, в цей вечір на стіл ставлять 12 пісних страв,  оскільки це останній день Різдвяного посту.

Кутя

Страви на Різдво: кутя

Страви на Різдво: кутя
Найголовніша страва, з якої починають трапезу, є актом жертви Богові. Мак – символ мучеництва, невинно пролитої крові. Мед – символ чистоти, Божого слова. А ще кутя символізує єднання з Богом і світом померлих. Тому її залишають на ніч для душ тих, кого вже немає з нами.

Страви на Святвечір: горох
Горох


Страви на Святвечір: горох
Символ Божої весни, яка завжди відроджується в людині після занепаду, символ єдності роду.

Страви на Святвечір: купусняк
Капусняк


Страви на Святвечір: купусняк
Капуста виступає як символ простоти й водночас міцності, єдності навколо однієї твердої основи – Христа-Бога.

Борщ


Страви на Святвечір: борщ
Страви на Святвечір: борщ
Символ торжества добра. Оскільки господиня готує пісний борщ із різних простих рослин, які дарує їй земля, так само християнин вишліфовує свою волю із простих щоденних малих здорових практик.
Крім того, червоний борщ ще символізує кров вифлеємських дітей, вбитих за наказом Ірода.

Голубці


Страви на Святвечір: голубці
Страви на Святвечір: голубці
Символ цієї страви є уже в назві. Голуб символізує Божу любов, Святий Дух, красу і силу.

Страви на Святвечір: риба
Риба


Страви на Святвечір: риба
Риба є загальноприйнятим символом Христа. Саме брати-рибалки стали першими апостолами, яким Ісус сказав, що вони будуть “ловцями людей”.
Три переплетених риби або три риби з однією головою символізують Трійцю.

Вареники


Страви на Святвечір: вареники
Страви на Святвечір: вареники
Символ достатку.

Гриби

Страви на Святвечір: гриби

Страви на Святвечір: гриби
Дві природи Ісуса Христа: божественна (шапка) і земна (ніжка).

Часник

Страви на Святвечір: часник
Страви на Святвечір: часник
Символ очищення від гріхів, а також здоров’я. Часник кладуть на чотири кутки столу, а потім їдять, щоб не боліли зуби.

Пиріжки (коржі)

Страви на Святвечір: пиріжки

Страви на Святвечір: пиріжки
Символ здоров’я і щастя, які людина зможе отримати в постійному спілкуванні з новонародженим Ісусом.

Пампушки


Страви на Святвечір: пампушки
Страви на Святвечір: пампушки
Символ свята, радості, які Богом даровані людям. Мільйони святих на небі, які повірили в Ісуса, отримали вічне життя. І кожна людина на землі покликана до цього солодкого, вічного життя. Проводиться паралель між святими і пампухами.

Узвар або вода

Страви на Святвечір: узвар та вода

Страви на Святвечір: узвар та вода
Означає життя, яке Бог надає кожній людині. Свячена вода є символом очищення тіла і душі.




08.01. 2020 р.
1. Прочитайте оповідання



Кмітливий скляр. Василь Сухомлинський


З вечора на ставку плавали качки. Прийшов Юрко вранці до ставка і бачить диво дивне. Весь ставок покритий тонким склом.
А під склом вода грає. Питається Юрко в тата:
— Хто це покрив ставок склом?
Сміється тато й каже:
— Є такий умілий, кмітливий скляр. Прийшов і засклив ставок одним величезним склом. Живе той скляр далеко на півночі. А тепер до нас завітав.
— Хто ж той скляр? — запитав Юрко.
— Мороз.
Складіть три питання до оповідання.

Надрукуйте третє речення


2.     Виконайте завдання
   2 + 4 - 3 =                                      10 - 2 - 5 =
   6 + 4 - 7 =                                      8 - 1 + 3 =
   5 + 0 - 5 =                                      10 - 0 - 5 =
   7 + 2 - 9 =                                      4 + 3 + 2 = 




3. Виконайте зимовий малюнок, подивившись як правильно малювати сосну.

4. Послухайте щедрівку і розучіть її, якщо вона Вам сподобалася.


09.01. 2020 р.
.
1. Прочитайте оповідання

Як міняється колір снігу? Василь Сухомлинський

Коли сходить сонце, снігові замети рожеві. Це сонце забарвлює їх своїм промінням.
Сонце підіймається вище й вище, небо стає сильніше, а сніг – сліпучо білий. Глянеш на степ – і бачиш на білому килимі маленьку пташку. А он зайчик побіг полем.
Сонечко схилилось до заходу. Сніг стає синюватий, мов небо відбивається в блискучому дзеркалі. А в затінку він аж фіолетовий.
Ось і зайшло сонце. Запалало небо на заході – завтра буде вітер. Відблиск вечірньої заграви ліг на снігові замети. Ніби їх сонце облило багряними барвами. Гасне заграва – і багряний відблиск на снігу згасає.
Мерехтять зорі. Сніг сіріє. Пташка ховається в гнізді. Зайчик сидить під кущем.
Складіть три питання до оповідання.

Надрукуйте п`яте речення. Зробіть звуко-буквений аналіз слова сонце.

2.     Виконайте завдання



3. Обчисліть
      4 + 2 - 6 =                                      10 - 4 - 3 =
      7 + 3 - 6 =                                       8 + 1 - 4 =
      4 + 0 - 3 =                                      10 - 0 - 7 =
      9 + 1 - 8 =                                       5 + 2 + 3 = 

4. Послухайте щедрівку і розучіть її, якщо вона Вам сподобалася.

10.01. 2020 р.
1. Прочитайте оповідання




Ожеледь. Олег Буцень


Спочатку було тепло, а потім підмерзло. Дороги стали блискучими і слизькими. Бабуся сказала:
— Почалася ожеледь.
Я все-таки вийшов на вулицю. Дивлюсь, по дорозі біжить хлопчик. Він біг, біг і — бух! — простягнувся на льоду.
Вітер зірвав з нього шапку, і вона покотилася по дорозі. Я стояв біля воріт і голосно сміявся.
Хлопчик встав, сердито подивився на мене і кинувся наздоганяти свою шапку.
Я побіг за ним. Мені цікаво було дізнатися—дожене він її чи ні. Раптом я посковзнувся і з усього розмаху упав на лід.
Я дуже забив спину. І, знаєте, мені чомусь зовсім не було смішно. Нітрішечки.
Складіть три питання до оповідання.

Надрукуйте п`яте речення. Зробіть звуко-буквений аналіз слова бабуся.


2.     Виконайте завдання


3.  Спишіть каліграфічно, вставляючи потрібні слова



4. Послухайте щедрівку і розучіть її, якщо вона Вам сподобалася

Немає коментарів:

Дописати коментар