“Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них”. Й.Г.Песталоцці

вівторок, 27 серпня 2019 р.

ГОТУЄМОСЯ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ

Щоденник вражень – звичайний зошит, альбом для малювання чи блокнот, у якому учні ведуть власні записи. Учні самостійно обирають тему для письма, визначають чим писати: олівцем чи фломастером, звичайною кульковою ручкою чи кольоровою.


Правило 1. Щоденник – особистий простір, де учень має право вибору.

Самостійно обирає тему для письма, визначає, чим писати. Дитина обирає, кому дати прочитати записи, а кому ні.

Щоденники не перевіряються. Дитина має знати,що щоденник – це особистий простір і в ньому можна писати, як захоче, як уміє, як бажає.

Саме під час у щоденнику вражень дитина має зрозуміти, що письмо – це приємна і цікава діяльність, що можна записувати не тільки тексти створені кимось, а те, що хвилює саме її, і робити це так, як вона бачить сама.

Правило 2. Пишіть, коли зручно. 
Під час уроку, після ранкової зустрічі, наприкінці дня. Головне, щоб учням було зручно і цікаво виконувати цю роботу.

Правило 3. Моделюйте, як відбувається процес підготовки до письма в щоденнику.

Записи варто робити щодня.

Змоделювати для дітей ситуацію з вибору теми. Якщо діти ще не вміють писати, то запропонуйте їм намалювати.

«Я ще пам'ятаю, які почуття були у мене зранку і хочу малювати це…»


Немає коментарів:

Дописати коментар