Природа є важливим засобом гармонійного всебічного розвитку дитини. Видатний педагог Василь Олександрович Сухомлинський писав, що «природа - величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь характер педагогічного процесу».
Щоденне спілкування з природою народжує і зміцнює у кожної дитини почуття доброти, співчуття, відчуття прекрасного. Уроки на природі, які ми проводимо тепер частіше є цьому підтвердженням. Спілкуючись із природою, діти не лише вчаться спостерігати, пізнавати світ, аналізувати факти і логічно мислити, вони розширюють світогляд, збагачують свій духовний світ.
Під час уроків курсу "Я досліджую світ" діти не просто проявляли своє захоплення довкіллям, вони ділились між собою новими відкриттями. Хлопчики і дівчатка із захопленням вчилися відрізняти одне дерево від іншого, розглядали осінні квіти на шкільній клумбі, вчились порівнювати пожовклий листок із його зеленим братом. Діти помічали такі дрібниці, на які раніше не звертали увагу.
Немає коментарів:
Дописати коментар