“Щоб змінити людей, їх потрібно любити. Вплив на них пропорційний любові до них”. Й.Г.Песталоцці

середа, 21 березня 2018 р.

ЛІТЕРАТУРНИЙ КОНКУРС "ТВЕРЕЗА УКРАЇНА"

Твори, що наведені нижче, були визнані жюрі конкурсу дуже гарними. Але, на жаль, не були нагороджені грамотами. А вам вони подобаються?

 Я співчуваю дітям батьків-п'яниць!

Хоч мені і вісім років, та я бачив, що робить з людиною алкоголь. Це дуже страшно, коли добрий дядько сусід, який нещодавно допомагав лагодити нам паркан, перетворюється на страшне чудовисько.
Батьки кажуть, що просто не потрібно надмірно вживати алкогольні «напої». А я думаю, що зовсім не потрібно їх пити. Тому що із-за алкоголю руйнуються людські долі: люди перетворюються на звірів, б'ють своїх дітей, ламають меблі. Я співчуваю дітям батьків-п'яниць! Їх життя просто нестерпне. А ще вони бачать перед собою такий поганий приклад дорослих і вважають, що так жити правильно. Виростуть — і самі будуть вживати алкоголь.
Не хочу собі такого життя, бо дуже люблю батька та маму і не бажаю їх ображати. Я не буду вживати алкогольні «напої»!
Коломійцев Валентин Сергійович, 2 клас
Луганська область

На мене чекає краще майбутнє!

На мене чекає краще майбутнє!
Мама пояснила мені, що алкогольні «напої» дуже схожі на наркотики. Якщо людина, навіть по трішки, часто їх вживає, то у неї виникає хвороблива пристрасть до них. Цю залежність дуже важко перебороти. А хто не бореться, той стає гірким п'яницею.
Тому я вирішила, що вживати алкогольні «напої» не буду. На мене чекає краще майбутнє, ніж валятися на вулиці, не пам'ятаючи себе.
Калашник Анна Сергіївна, 2 клас
Луганська область

Мені з алкоголем не по дорозі!

Я змалечку займаюся спортом. Хочу стати відомим спортсменом. Батько розказав мені, що для цього я повинен щодня тренуватися і не піддаватися поганим звичкам. Однією з таких звичок є вживання алкоголю. Батько казав, що алкоголь губить людину. Той, хто вживає алкогольні «напої», розшатує свою нервову систему, нищить серце, печінку, нирки. Я бачив на плакаті, як виглядають внутрішні органи п'яниць — дуже погано. Я зрозумів, вживання алкоголю — не для майбутніх спортсменів. Тому мені з алкоголем не по дорозі!
Тюленін Роман Олександрович, 2 клас
Луганська область
Я не буду пити горілку!
Я, хоч і маленька, вже знаю, що вживання спиртних виробів приносить багато шкоди. Люди після вживання горілки стають злими, грубими, часто лаються.
Мої мама і тато ніколи не п'ють горілки.
І я не буду її пити!
Ляхова Анна Олександрівна, 2 клас
Луганська область

Немає коментарів:

Дописати коментар